خــــــــنده خانـــــــه

خــــــــنده خانـــــــه

شـاد به زیـــــــــــــ
خــــــــنده خانـــــــه

خــــــــنده خانـــــــه

شـاد به زیـــــــــــــ

یعنی خلاقیته این عکاس ها تو حلقم!

ایشون هستن یه روز خوب تو خونه یکی از دوس دختراشون :))) احسنت :))))
من همسن این بودم تمام دغدغم این بود که کلید لامپ خونمونو رو وسط نگهش دارم ببینم چی میشه :)))
نصل گودزیلا که میگن همینانا :))))
عموجون جیشتو کردی مسواکتم زدی بوس به مامان قبل خواب یادت نره :)))

“من تو خونه یکی از دوس دخترام”!!!!!!

تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)

نمک در نمکدان شوری ندارد..
دل مام طاقت این عکسای شاخو ندارد باور کن :)))
آخه چرا با احساسات ما بازی میکنی؟؟؟؟
پروانه هه ازین کمیاباس که فقط تو آمازون پیدا میشه فک کنم :)) اندازه پالونه خره لامصب :))))
خال کنج لبتو عشقه مشتی :))) رنگ پیرنتم دوس دارم خیلی :))))
کلا دمت گرم شادمون کردی تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir))))))))))))


تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)

به قول بروبکس :|

تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.